Saturday, March 26, 2011

Stupid Facts About Me #1

Vanaf nu zal ik af en toe ook de geniale dingen die alleen ik kan bedenken of meemaken posten. We beginnen met de stomste reden ever om een acteur leuk te vinden.

Ik houd ervan om films te kijken met Peter Facinelli (dus Hollowmen II en Twilight enzo), ook omdat hij een goede acteur is maar ook om een belangrijker reden:

HIJ LIJKT FUCKING VEEL OP MATTHEW BELLAMY!

En als Peter dan in een film speelt en je doet alsof het Matt is en je ziet hem bovennatuurlijke dingen doen en crashen in een auto enzo dan wordt de film ineens veel leuker...

Zeg nou zelf, dat is toch gewoon dezelfde persoon?!?!

Tot de volgende post!
♣ Gasoline Diamond ♣



4 comments:

  1. Leuk idee! En faaaaaaaaaaaaaaaaaack, ze lijken echt op elkaar ;o
    ~
    Die plaatjes x'] I lol'ed

    ReplyDelete
  2. Toen ik voor het eerst Twilight zag dacht ik zelfs dat het Matt was. Dat was echt geniaal...

    ReplyDelete
  3. wat?!?!?!?!?!
    tweeling ofzo? xD

    ReplyDelete
  4. Nee, ze zijn geeneens familie x] Dat is het enge!

    ReplyDelete