Thursday, March 3, 2011

Holy Cow 0.o

Ik weet nog steeds niet of iedereen het aantal pageviews kan zien, maar inmiddels zijn het er 472 (!)
Ik heb gewoon friggin' 472 pageviews! Ik wist echt niet dat er mensen waren die het leuk vinden om een blog te lezen waar niks over de New York Fashion week op staat...
Anyways, heel veel dank aan alle mensjes die dit blog lezen enzo, jullie zijn awesome ♥
Ook heel veel dank aan Lola, voor haar reacties op mijn postjes ;)

Speciaal voor jullie allemaal komt hier de coolste strip ooit, plus een geniaal plaatje wat ik ergens heb gevonden
















:3






Nogmaals ont-zet-tend bedankt, you guys rock en tot de volgende post! 

♣ Gasoline Diamond ♣ 

7 comments:

  1. HAHAHAA"
    Irene pist in haar broek xD
    En bedankt :'D

    Btw: Kun je alsjeblieft die iPod op commando laten werken, nu schrik ik me telkens de tyfus.

    ReplyDelete
  2. No prob!

    Ik schik me zelf ook steeds dood, dus misschien is dat inderdaad niet zo'n slecht idee x]

    ReplyDelete
  3. haha ja, Holiday schud je wel ff wakker :D
    Btw: wat een azzum strip xD

    ReplyDelete
  4. WHAHAHA LMAO x'D
    Oh en als je dan toch met die iPod aan de gang gaat, kan je er voor zorgen dat als je naar een andere pagina van je blog gaat datie gewoon doorgaat en niet elke keer overnieuw begint? Of is dat impossible en een heele domme vraag? ;3

    ReplyDelete
  5. I dunno eerlijk gezegd, ik zal er eens naar kijken. Misschien moet ik 'm op shuffle zetten...

    ReplyDelete
  6. serieus, ik heb die strip echt al 20x gelezen en ik moet er nog steeds heel erg hard om lachen x'] Net zoals om de andere plaatjes ;D

    ReplyDelete