Friday, March 25, 2011

My Hairdye Adventure: Back In Black

Guten Tag lieve followers en toevallige voorbijgangers, het is weer tijd voor een nieuw haarverf avontuur.

Ja ja, vorige week heb ik mijn haartjes weer zwart laten verven. Om twee redenen
1: Ik had er genoeg van
2: Er is zo enorm veel wat ik met mijn haar wil laten doen. Ik zou het wel blauw willen, blauwpaars, paars, geel, rood, groen, oranje NIET ROZE LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN .En daarvoor moet mijn haar licht zijn en dat is het nu dus niet. Dus ik heb het gewoon helemaal zwart gemaakt en ga mijn haar laten bijkomen van de enge dingen die ik ermee heb gedaan, en vóór mijn 14e verjaardag gaat het cool zijn. Dat heb ik mezelf beloofd.
Dus, voorlopig ga ik extreem jaloers zijn op mensen met cool haar, dus als je me tegenkomt en je hebt awesome haar en ik kijk je vuil aan dan komt dat omdat ik jaloers ben, maar na mijn verjaardag kan ik je weer gewoon aankijken want dan is mijn haar ook awesome en dan kunnen we samen awesome zijn.

Ook heb ik sinds vrijdag lenzen, maar gewoon voor een maandje om het uit te proberen. Ik vind het bloedirritante dingen, maar als ze eenmaal in mijn oog zitten (na een uur) dan zie ik er wel leuker uit. Ik heb mezelf altijd leuker gevonden zonder bril.

Goed, als je nog ideeën hebt voor coole kleuren of je wilt met mij een discussie voeren over het doel van het leven van de eenhoorn, ga je gang, dat kan hieronder ;)

Tot de volgende post!

♣ Gasoline Diamond ♣

4 comments:

  1. Gewoon zwart haar is ook mooi♥
    Rood is ook leuk, dan hoef je het niet te bleken =D
    Of plukken felle kleuren =D
    ~
    LMAO @ dat plaatje xD

    ReplyDelete
  2. Rood op zwart zie je niet x]
    Plukken bleken kan, maar dan ga ik dat dit keer wel bij de kapper laten doen en dan zelf een awesome kleur verven.

    -

    Ik zat echt hardop ´Aaaaaaaaaah!´

    ReplyDelete
  3. Whaha, geniaal hoe mijn moeder antwoordde toen ik vroeg of ik roze plukken in mijn haar mocht. xD Ze zij dat ze het lelijk vond. MWUAHAHAHA. Roze haar is niet lelijk. Het is buuutifuuul. ♥

    ReplyDelete
  4. Ja oke, dat is zo, maar er zit al iemand op mijn school met roze plukken in d´r haar en dan nog: Ik heb niks met roze xD

    ReplyDelete