Monday, March 14, 2011

Belangrijke mededeling

Hallo mensjes

Ik had al ruim twee weken geleden bedacht dat ik morgen een nieuwe 'Behind The Songs' zou gaan schrijven.
Maar toen viel er gisteren een brief op onze mat met daarin de mededeling dat ze doodleuk de stroom gingen afsluiten in onze wijk om iets te kunnen doen ofzo, dus nu hebben we morgen geen stroom TT.TT
Dat betekent dat jullie woensdag of donderdag een nieuwe post kunnen verwachten, maar ik beloof niks aangezien ik ook nog eens toetsweek heb. Maar, om dit verschrikkelijke leed een beetje te verzachten krijgen jullie nog een paar coole plaatjes van me.


^^Kijk 30 seconden naar de rode stip en vervolgens naar de muur...




Chris: I'm outta here
Dom: *terrified*
Matt: *evil smile*


Geen idee wie die vent op de voorgrond is, maar Dom lijkt een vreemde obsessie met 'm te hebben...


Dom: Stop following me everywhere!




Ole, dat was het weer x] Tot de volgende post!

♣ Gasoline Diamond ♣

3 comments:

  1. Ik begon scheel te kijken bij dat 2e plaatje xD

    ReplyDelete
  2. Hahaha, 20 seconden is ook goed hoor x]

    ReplyDelete
  3. He, maar dat is... dat iss.... :O

    ReplyDelete