Friday, March 4, 2011

15 followers!

Jup, mijn blog heeft 15 followers en dat betekent een nieuwe playlist!
Verder wil ik even melden dat op de dag van de geniale Metal Cookies-strip mijn blog zo vaak is bezocht dat ik na 1 dag van 472 naar 564 pageviews ben gegaan (!) en dat het de meest gelezen post op mijn blog is (!), Waar ik alle mensen met gevoel voor humor erg voor wil bedanken ♥
Anyways, even terugkomend op de playlist. As usual kun je 'm hiernaast zien, maar ik zal hem ook even voor jullie opnoemen.

1. My Chemical Romance - Dead!
2. Funeral For A Friend - Roses For The Dead
3. Muse - Hysteria
4. Green Day - Letterbomb
5. Avenged Sevenfol - Remenissions
6. Editors - Papillon
7. My Chemical Romance - Planetary (GO!)
8. My Chemical Romance - Party Poison
9. Green Day - American Eulogy (A. Mass Hysteria /B. Modern World)
10. Avenged Sevenfold - Almost Easy
11. Kiss - Rock And Roll All Nite

Op MixPod staan van alle coole nummers alleen crappy live versies, goeie liedjes in goeie kwaliteit vinden is erg moeilijk, daarom zijn het er maar 11 geworden :/
Hij staat niet meer op automatisch afspelen zodat iedereen met een gerust hart kan rondkijken op mijn blog, en hij staat op shuffle zodat ie niet steeds opnieuw begint als je naar een andere pagina gaat.

Veel luisterplezier, nogmaals bedankt en tot de volgende post ♪

♣ Gasoline Diamond ♣











2 comments:

  1. Geweldige playlist weer, je hebt serieus mn favo nummers van de bands die erop staan eruit gepikt ;D Me loves (:
    En dat facebook ding is gewoon even heel geniaal ;D

    ReplyDelete
  2. Dankeschön, en ik vond 'm ook geniaal x]

    ReplyDelete