Friday, March 11, 2011

Brand New: SING (Director's Cut)

Hallo Tumbleweeds!

Toen ik vandaag nietsvermoedend mijn dagelijkse website-ritueel uitvoerde en op mychemcialromance.com was aanbeland maakte mijn hart een sprongetje:

Er is een f**king coole nieuwe versie van de SING videoclip!
Hij is niet alleen beter, maar ook qua verhaal duidelijker dan de oude. I love it.

Ookal ben je geen MyChem fan, kijk 'm nou gewoon.

Mijn gedachtenspinsels tijdens deze video:
*kijkt de hele video lang op 5 centimeter afstand van beeldscherm met O.O hoofd*
- Coole videoclip
- Hee cool masker
-*hardop gillend *NEE GERARD NIET DOODGAAN! *rest van de video helemaal over de zeik*
- Hee hij is afgelopen.


Zegt dit genoeg? Nee? Oke dan niet.
HET IS GEWOON EEN FUGGIN VET COOLE VIDEO. Oke en dat zegt wel genoeg. Ja.

Tot de volgende post!

♣ Gasoline Diamond ♣

PS: Een van mijn vesten is binnen! En hij is lekker warm... Andere wordt later opgestuurd, was nog niet binnen.

3 comments:

  1. Kippenvel en tranen in mn ogen..
    Echt een fantastische clip ;o
    ~
    ALS IK MN RIJBEWIJS HEB WIL IK OOK ZO'N AUTO!

    ReplyDelete
  2. AArh, dacht hetzelfde.
    -Awesome videoclip
    -Hee, die mensen hebben maskers op 0.O
    -HUH?? GERARD MAG NIET DOOD! (huilhuil)
    -Coole gast met blauwe string :)
    -Mwuu! Is ie nu al afgelopen???

    ReplyDelete