Saturday, March 26, 2011

Uitslag Poll

Jaja, zoals de meesten van jullie wel gemerkt hadden heeft er best een hele tijd een poll op mijn blog gestaan. Vandaag is de poll eindelijk verlopen -gosh ik stel nooit meer zo'n lange tijd in zeg x]- en dit is de uitslag:

Waarover moeten er meer posts komen?
Muziek - 6 stemmen
Muse (ik :D) - 7 stemmen
Fashion - 9 stemmen
Meer plaatjes! - 6 stemmen
Dus dat betekent dat er vanaf nu meer posts over fashion zullen komen. Ik heb al wel een paar ideetjes voor een nieuw onderwerp

- Ik bekritiseer de laatste fashion trends (maar dat wordt toch alleen maar negatief xD)
- Jij geeft me je maat, haar- huid- en oogkleur en de gelegenheid en ik stel een outfit voor je samen, á la Gasoline Diamond (bijvoorbeeld: Ik heb maat M, lichte huid, blauwe ogen, blond haar en ik zoek een nieuw outfit voor naar school ofzo)
- Ik zoek op YouTube coowle tutorials en post ze hier
(deze ideeën a.u.b. niet stelen, they're mine!)

Wat vinden jullie van mijn ideeën?

 Tot de volgende post!

♣ Gasoline Diamond ♣

3 comments:

  1. Ik vind het altijd leuk om van die Looklet outitfitts te maken (heb ik ook op m'n blog)
    Kan ook gewoon in jou stijl ;D

    ReplyDelete