Monday, March 21, 2011

Muse and MCR to Headlining the Reading and Leeds Festival

Ik heb er een extra reden bij om naar Engeland te gaan deze zomervakantie. Muse én MCR zijn namelijk twee van de drie headliners voor het Reading en Leeds Festival. Domper: Kaartjes voor de dag van MCR zijn 90 pond, de dag van Muse 110 pond en voor het hele weekend ben je minstens 200 pond kwijt, en dat is dan nog exclusief reis-, camping en verblijfskosten.


Nog andere mensen die nu balen dat je geen miljonair zijn?

Tot de volgende post!

♣ Gasoline Diamond ♣

2 comments:

  1. Jup. Lola baalt ook. Heel erg zelfs. =.=
    ~
    Ik zat de tekst op de achtergrond van je blog te lezen en bij elke regel kreeg ik het bijpassende liedje in mn hoofd xD Elke 2 seconden een ander liedje, lol x]

    ReplyDelete
  2. Haha, ik had ze een keer allemaal teglijk in mijn hoofd xD
    Dat is pas irritant...

    ReplyDelete