Wednesday, March 2, 2011

On The Web IIII

Ik heb gisteren zo'n leuke site ontdekt en ik vind dat ik 'm even met jullie moet delen. Het is blackwaterfall.com.
De site gaat over Gothic (stereo) types, en heeft een lijst met 23 verschillende stromingen in de Gothic subcultuur. Zo kun je alles lezen over de Traditional Goths, Mopey Goths en Victorian Goths, maar ook over Tribal Goths, Faerie Goths en Hippy Goths - stromingen waarvan je denkt 'Huh? Bestaat dat dan?'
Over elke stroming wordt iets verteld over hoe ze zijn ontstaan, wat voor kleding ze dragen en naar wat voor muziek ze luisteren. Er staat ook telkens een tekeningetje bij van een man en een vrouw, zodat je er een beeld bij kunt schetsen.

Vrouwelijke Victorian Goth ->
 <- en een mannelijke Metalhead


Na het grondig bestuderen van de site ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een vage combinatie ben van het volgende:
- Cyber Goth vanwege mijn driehoekige pony en groen haar dat oplicht onder UV-licht
- Perky Goth omdat ik ook hou van cartoons uit de jaren 80 (BEETLEJUICE!!!) ik ook overblij ben en ik mezelf totaal niet serieus neem.
- Deathrocker omdat ik een Deathhawk wil en Deathrockers cool zijn. Ik wil ook cool zijn.
- Geek Goth, man, die hele beschrijving klopt PRECIES behalve het gedeelte over games want dat boeit me totaal niet.

Wat zijn jullie? Neem een bezoekje aan de site and tell me ;)


Veel plezier en tot de volgende post!
♣ Gasoline Diamond ♣

1 comment:

  1. Die site had ik ook al een keer gezien, hij is nice ;D
    Ik ben een vage combinatie van alle 23+totaal andere dingen xD

    ReplyDelete