Monday, February 28, 2011

On The Web III

Derde post van On The Web gaat opnieuw over een Tumblr, dit keer die van de meest diehard My Chemical Romance fan out there: Cassie The Venomous

Deze Tumblr is zo enorm cool omdat de eigenaresse van de Tumblr werkelijk de meest coole, interessante, melige en grappigste dingen over My Chem weet te vertellen of te laten zien. Er staan echt geweldig mooie/melige/coole plaatjes op, maar ook vertelt ze dingen over zichzelf en post vaak plaatjes van zichzelf met weet ik hoe veel verschillende MCR bandshirts of haar zelfgemaakte Killjoy Boots (ik wil die ook!).

Hmmm. Sorry, ik vond deze op haar Tumblr en ik vind 'm grappig xD

Tegen alle MCR fans zou ik willen zeggen: Follow, of neem in ieder geval effe een kijkje
Tegen alle mensjes die geen MCR fan zijn: Neem een kijkje en wordt fan :D

Tot de volgende post!

♣ Gasoline Diamond ♣

1 comment: