Sunday, February 13, 2011

10 Followers :D

Om te vieren dat mijn blog 10 supercoole followers heeft, heb ik een nieuwe playlist gemaakt met 10 nummers van 10 hele coole artiesten. De playlist vind je hiernaast, maar ik zal 'm ook even hieronder zetten .

Followers, ontzettend bedankt voor het followen en lezen van m'n blog. Ik ben jullie heel dankbaar ;)


1. Green Day - Holiday 
2. My Chemical Romance - You Know What They Do To Guys Like Us In Prison 
3. Muse - Popcorn (Heel stiekem vinden jullie dit allemaal een coole cover. Dat wéét ik gewoon)
4. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
5. Metallica - The Unforgiven III 
6. Social Disortion - Story Of My Life
7. Bullet For My Valentine - 4 Words To Choke Upon
8. Avenged Sevenfold - We Come Out At Night
9. Alice Cooper - Welcome To My Nightmare
10. 30 Seconds To Mars - Closer To The Edge



Nogmaals ontzettend bedankt en tot de volgende post!

♣ Gasoline Diamond ♣

4 comments:

  1. Nirvanaaaaa!
    Heb jij trouwens die GreenDay-film in de bios gezien?
    Ik wel! ;)

    ReplyDelete
  2. @ Yessicaa!: Ja die heb ik gezien! Het was echt geniaal, iedereen in de bioscoopzaal ging meezingen en vage dansjes doen ;)

    ReplyDelete
  3. pop corn is zo'n geniaal lied!
    maaaaaaaaaaaaar nirvana blijft de beste band ooit <33333

    ReplyDelete