Friday, February 11, 2011

Ideetjes ;)

Hai, ik had een aantal ideetjes voor nieuwe onderwerpen op m'n blog, en die wilde ik even met jullie bespreken: Jullie zijn ten slotte de mensen die de posts lezen - hoop ik - dus, post gewoon effetjes een reactie wat je van de ideetjes vindt en dan worden we allemaal blij :D

Idee Uno:

Ik wilde graag de 'Behind The Songs' uitbreiden, zodat het niet alleen Muse liedjes zijn, maar liedjes die op wat voor manier dan ook belangrijk voor me zijn, dus ook van andere bands.

 Goed/slecht idee?

Idee Dos geen idee hoe je dat schrijft maar zo spreek je dat in ieder geval uit:


Het lijkt me leuk om een onderwerp te hebben waarin jullie vragen aan mij stellen die ik dan eens per week/twee weken/maand/weetikveel beantwoord. Die vragen kun je me dan sturen op mijn Stardoll of Quizlet account of gewoon als reactie, en dat kan dan van alles zijn. 'Wat voor merk tandpasta gebruik jij', 'Welke wiskundemethode hebben jullie op school', 'Aan wie heb je een hekel', etc.
Ook lijkt het me dan leuk om aan het einde van elke post aan jullie een vraag te stellen.

Goed/slecht idee?

Idee trés dit is volgens mij niet Spaans maar Frans. Maar trés is in het Spaans toch ook drie of ben ik nou gek.:

Ook lijkt het me leuk om postjes te schrijven over de verschillende soorten 'donkere' subculturen. Dan heb ik het over bijvoorbeeld Punk en Emo, maar ook over Victorian Goth, Deathrockers, Steampunk, en al die andere dingen waar driekwart van de mensheid nog nooit van heeft gehoord.

Goed/Slecht idee?


En, alsjeblieft, reacties zouden wel handig zijn nu :D

♣ Gasoline Diamond ♣

No comments:

Post a Comment