Wednesday, February 23, 2011

Fashion From My Perspective: Winterkleding :D

Oke, ik weet dat het al zowat lente is, maar aangezien het de laatste tijd toch weer frisjes is buiten en het vanacht weer -7 wordt in het noordoosten van ons landje, heb ik besloten om toch nog een post te maken over winterkleding!
Ik ga jullie de coolste winterjassen, sjaals, handschoenen, mutsen en oorwarmers laten zien die je MOET hebben om de winter door te komen.

Winterjassen
Winterjassen zijn er in echt alle soorten en maten. Laat ik beginnen met de schattige jassen van Poizen Industries

Hallo, iedereen vind deze jassen toch cute. Kijk, ze hebben zelfs een jas met oortjes <3
Ik zou zelf nooit een jas aandoen met strikjes en lintjes en ROZE, maar toch. Ik vind ze cuuuute!








Next: De Steampunk-achtige jassen van Hell Bunny



 Deze winterjassen zijn duidelijk iets volwassener, en zouden goed staan bij een Steampunk- of Romantigoth-achtige kledingstijl.
Ik kon het niet laten om nog een jas met oortjes te posten. Ik heb deze een keer in actie gezien: In het echt ziet het er zó awesome uit. Ik wil ook een jas met oortjes!





Last: De lange jassen van Lauging Vampire


 Op de een of andere manier wilden de plaatjes niet naar me luisteren, dus ze staan nu onder elkaar.
Goed, dit zijn zo'n beetje de jassen waar ik mee zou lopen. Ze zijn lang, zwart en ik vind ze mooi.
Geen jas met oortjes dit keer, maar wel een met extreem lange punt capuchon en dat is ook trés cool.






Accessoires 

Laten we beginnen met de sjaals. Bij een sjaal is het belangrijk dat 'ie warm is, maar ook dat 'ie er cool uitziet.





De bovenste twee sjaals zijn ook van Poizen Industies, de derde (met Jack Skellington :D) is van Rock Daddy, en de vierde - voor de hippies onder ons - is van Baeres.
Ik vind dat een sjaal niet alleen een sjaal moet zijn, maar ook moet opvallen. Volgens mij moet dat met deze vier aardig lukken.

Goed, op naar de handschoenen!

 Alle handschoenen zijn van Poizen Industries.
v.l.n.r. en van boven naar onder:
Uno: Een supercute konijn met een OOGLAPJE! Duh, natuurlijk moet ik die hebben!
Dos: Dit zijn armwarmers. Maar ik vind dat ze ook tellen als handschoenen omdat ze zo schattig zijn.
Trés en quattro: Handschoenen met botten? Do I need to say more?!
Sorry voor het verschrikkelijke Spaans
Ik denk dat je met deze handschoenen aardig opvalt, en het lekker warm hebt. En dat wil iedereen, toch?

Oke, en nu de mutsen!


 v.l.n.r. en van boven naar beneden:
1. Een muts van een Boo Boo? Aaaawh! (Merk: Nintendo)
2. Ik vind Nirvana cool. Geel is mijn lievelingskleur. Ik heb last van overmatig-smiley-gebruik. Is het duidelijk waarom deze beanie cool is? (Merk: Nirvana)
3. Een warme muts, sjaal en handschoenen in een. Volgens mij is dat super handig. Maar hoe neem je met die handschoenen je telefoon op...? (Merk: Poizen Industries)
4. KONIJNEN ZIJN COOL. PUNT. (Merk: Poizen Industries)

En als laatste: Oorwarmers!




v.l.n.r. en van boven naar beneden:

1. Engeland is echt mijn lievelingsland. Deze oorwarmers overweeg ik serieus te kopen. (Merk: Rock Daddy)
2. Deze teddybeer doet me op de een of andere manier denken aan de beren uit Uprising, maar verder zijn deze oorwarmers natuurlijk gewoon heel schattig. (Merk: Rock Daddy)
3. Ik denk dat dit zeer geschikte oorwarmers zijn voor de Emo's onder ons, en ze zijn gewoon leuk <3 (Merk: Rock Daddy)
 4. Omdat harige oorwarmers gewoon stoer zijn. (Merk: Poizen Industries)


Alle artikelen kun je kopen via attitudeholland.nl


Tot de volgende post!

♣ Gasoline Diamond ♣

2 comments:

  1. Attitudehollaaaaaand ;D
    Je hebt precies de spullen van attitude gekozen waar ik uren kwijlend naar heb zitten staren x]
    Allemaal geweldig♥
    [jammer dat ze zo duur zijn -.-]

    ReplyDelete
  2. Haha :D
    Inderdaad jammer dat ze zo duur zijn -.-
    Misschien moet ik toch een krantenwijk nemen en wiskundebijles gaan geven...

    ReplyDelete