Sunday, April 3, 2011

I Need These In My Life

Sinds een tijdje verkoopt My Chemical Romance exacte replica's van de Killljoy jackets. Je ziet ze in actie in o.a. de videoclip van Na Na Na:

Ik heb zo'n ding nodig in mijn leven -of in mijn kledingkast, maar net hoe je 't bekijkt- anders is mijn leven niet compleet. Ik heb er momenteel het geld niet voor, of beter gezegd: Ik heb een aantal dingen nodig die vóór zo'n jacket gaan, maar ooit zal ik er een bezitten.
De prijzen van de jassen variëren tussen de 90 en 100 dollar, maar voor dat geld heb je dus wel een exacte replica.
Ik zou graag die van Gerard (Party Poison) of die van Ray (Jet Star) willen hebben. Of allebei, lol.
Check 'em all out op www.mychemicalromance.com/shop/apparel
Zijn er nog meer mensen die zo'n jack willen hebben? En zo ja, welke dan?

Tot de volgende post!

♣ Gasoline Diamond ♣

bron plaatje: weheartit.com


2 comments: