Thursday, January 20, 2011

Hai allemaal ;)

Yay, de eerste post op mijn eerste blog. 


Eerlijk gezegd heb ik weinig ervaring met bloggen, ik heb wel een tijdje voor een blog geschreven en er zijn best veel blogs die ik vaak bekijk, maar ik heb geen ervaring met een eigen blog. Blogspot is voor mij op dit moment ook nog een doolhof en ik snap niet echt hoe alles werkt, maar dat komt vanzelf wel. Laat ik me eventjes voorstellen. 


Ik ben Gasoline Diamond en ik ben 13 jaar. Natuurlijk heet ik niet echt Gasoline Diamond (wat denk je zelf) maar ik heb zo mijn bedenkingen over al je persoonlijke info zomaar online gooien. Stel, ik vertel jullie mijn echte naam. Als je die vervolgens intypt op Google, Yahoo of welke zoekmachine je ook gebruikt, dan komen al die blogberichten die ik ooit heb geschreven langs. Als ik nu schrijf 'het leven is kud en ik haat jullie allemaal', dan kun je dat over 20 jaar nog steeds terugvinden. Als ik op mijn 33ste op zoek ben naar een baan en de baas van het bedrijf mijn naam gaat googlen en al mijn bedenkingen over de politiek en werken op kantoor (wat mij doodsaai lijkt) terug leest, dan gaat ie mij dus niet aannemen, snappie? Heel verhaal, maar ik wil dit effe duidelijk hebben. 


Oke, en nu over dit blog. In met in met via door in met dit via dit blog ga ik jullie vanalles vertellen over dingen die mij boeien. Verwacht geen designerschoenen, dure parfums en bloemetjesjurken, ik heb daar niks mee, ik ga jullie kennis laten maken met míjn wereld. Hier komen posts op over dingen die ik wél boeiend vindt. 


Moet ik nog wat andere dingen over mezelf vertellen? Ja? Oke. 


Verjaardag: 16 juli 
Hobby's: Lachen, melig doen, computeren, zingen (ookal kan ik het niet), op mijn gitaar spelen, tekenen (kan ik ook niet), Guitar Hero op de Wii (kan ik wel. Nou ja, alleen 'easy', want 'medium', 'hard' en 'expert' zijn te moeilijk voor me. Maar op de DS ben ik wel heel goed)
Favo band: Muse
Favo film: The Crow
Lievelingsliedje: Welcome To The Black Parade van My Chemical Romance
Lievelingskleur: Zwart is geen kleur, geloof ik. Geel is mijn lievelingskleur, maar eigenlijk vindt ik alle kleuren leuk. 
Favo kledingmerk: Eeh... Die sla ik over 
Favo shoenenmerk: Dr.Martens, Underground England en New Rock
Wat ik later wil worden: Beroemd en rijk. Niet dat dat ooit gaat gebeuren, maar wie weet. 
Positieve eigenschap: Mensen zeggen dat ik aardig ben? Ik ben ook best bescheiden. 
Negatieve eigenschap: Ik laat anderen nooit uitpraten of praat door ze heen. Ik ben bijna nooit chaggo, maar als ik chaggo ben dan moet je oppassen. Oh, en ik gebruik best veel smiley's, wat volgens mij best kinderachtig en 'noobish' overkomt. 


Nou, dat was best veel, maar ik hoop dat jullie dit blog gaan volgen en het leuk vinden enzo. De post hierna zal de eerste 'echte' post zijn, ik hoop dat jullie 'm een beetje interessant vinden. 










Gasoline Diamond

2 comments:

  1. Ge lijkt me een aardig persoon (LL)
    Letters iets lichter maken leest makkelijker (':

    ReplyDelete
  2. @ Irene: Dankjewel, en is het zo beter?

    ReplyDelete